PS2HARDCORE

Forum użytkowników PlayStation
Home Page FAQ Team Search
  Zarejestruj
Zaloguj 
Wątki bez odpowiedzi Aktywne wątki  

Usuń ciasteczka

Strefa czasowa: UTC + 1




New Topic Post Reply  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę
 Poprzednia strona << 
1, 2, 3
 
Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 paź 2019, o 00:33 
Avatar użytkownika
padołamacz

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3517
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Day one? A nie lepiej rodzimym bierę na premierę?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 13 paź 2019, o 07:05 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
Day one brzmi bardziej dramatycznie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 paź 2019, o 22:50 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
Recenzenci, którzy już grają są zachwyceni. Może jednak warto wziąć na premierę (day one) :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 paź 2019, o 09:58 
Avatar użytkownika
Origami Kidler

Dołączył(a): 11 sie 2004, o 15:42
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Nie wiem co o tym sądzić, dla mnie dziwny ten symulator kuriera i tyle. Poczekam, nie mam ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 paź 2019, o 09:45 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
Pojawiły się już dwa krytyczne głosy, ale nie brałbym ich serio, przynajmniej jednego, którym jest serwis US Gamer, który wystawył Horizon Zero Dawn 5/10 :>>

Podobno też gra jest na swój sposób rewolucyjna, wieje od niej świeżością (?).
Trudno mi sobie wyobrazić coś całkiem świeżego w obecnych czasach. Owszem, pojawiają się nowe pomysły, ale będące jedynie częścią czegoś większego i mniej lub bardziej odtwórczego, no ale czekamy. Już niedługo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 paź 2019, o 14:30 
Avatar użytkownika
Origami Kidler

Dołączył(a): 11 sie 2004, o 15:42
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ciężko się nie zgodzić, jeszcze nigdy nie można było się podpisywać szczochem na ścianach :smiech2:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 paź 2019, o 15:49 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
mam wrażenie, że to sikanie też już gdzieś było... hmmm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 paź 2019, o 17:55 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12921
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
MechanicalGod napisał(a):
mam wrażenie, że to sikanie też już gdzieś było... hmmm


We Franko 26 lat temu, teraz będzie i "dwójeczka" :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 paź 2019, o 13:23 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
No i jednak. Death Stranding wyjdzie na PC w 2020.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 29 paź 2019, o 09:13 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
No było to zapowiedziane w 2015... fani po prostu wmówili sobie, że jest inaczej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 29 paź 2019, o 13:08 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
Trochę dziwne jednak, że tak przed premierą na ps4, no ale taki deal po prostu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 lis 2019, o 14:56 
Avatar użytkownika
Origami Kidler

Dołączył(a): 11 sie 2004, o 15:42
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Wynik na meta 84/100, chyba jednak wyszło, niektórzy zachwyceni inni mniej, chyba jednak trzeba będzie to sprawdzić z ciekawości. :szlug:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 lis 2019, o 09:55 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
No problem z tą grą jest taki, że właśnie to co mnie najbardziej przekonuje do zakupu to zwykła ludzka ciekawość, a nie gameplaye :>>
No ale gameplay Monster Hunter World też nie był przekonujący na filmikach dopóki się nie pograło.

84/100 wynik niezły, zważywszy na kontrowersyjność tytułu i kurwy atencyjne, które oceniają nisko głośne gry tylko po to by zdobyć trochę rozgłosu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 lis 2019, o 17:02 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
Jedna rzecz się często powtarza, że zabrakło trochę czasu na kilka rzeczy. Duchy można ponoć łatwo omijać jak już się pozna zasady, to samo z przeciwnikami, ponoć nic specjalnego. A na deser, najsłabsze bossy od Kojimy.

No nic, zobaczymy ten symulator kuriera już za kilka dni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 lis 2019, o 22:27 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
:>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 6 lis 2019, o 10:31 
Avatar użytkownika
Origami Kidler

Dołączył(a): 11 sie 2004, o 15:42
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Famitsu chwali swoje i wystawia kolejną maksymalną notę 40/40, szczerze już dawno ich ocen nie biorę pod uwagę, ogólnie średnia DS rośnie i zaczynam się zastanawiać, tym bardziej że główny plus to fabuła, czyli to czego mi brakowało w MGSV, bo gameplayowo było dobrze, wręcz wyśmienicie w stosunku do pozostałych części. :szlug:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 lis 2019, o 17:39 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
Mam swoją kopię, teraz tylko do domu :szlug:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Death Stranding
PostNapisane: 8 lis 2019, o 09:35 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
To chyba numer jeden z przykładów, że albo pokochasz albo znienawidzisz. Oceny mnie nie dziwią, bo trzeba być odpornym na nudę. Dla mnie spoko, jakaś muzyczka w tle, osamotnienie wali bardzo mocno. O grze mało oglądałem i czytałem, więc jestem trochę na świeżo. Po 5 godzinach fabuły jest póki co sporo, ale według opinii, zaraz to się skończy i będzie bieganie od A do B. Sama mechanika podróży jest zrobiona bardzo dobrze, im więcej cargo tym ciężej się idzie, ciągle trzeba czuwać aby postać się nje wyjebała.

Tak naprawdę zobaczymy co będzie po 20 godzinach, bo póki co ekstra, ale czy to nie znudzi zaraz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2019, o 22:27 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
Też kupiłem, jak prawdziwy gracz, wersję pudełkową, nie chcąc psuć rynku :>>

Ja w pewnym momencie oszczędziłem sobie materiałów w DS. Zaprzestałem na trailerze gdzie po raz pierwszy pojawiły się elementy gameplaya. Oczywiście byli tacy, którzy oglądali wszystko po 30x.
A idiotom, którzy obejrzeli pierwszą godzinę gameplaya na youtubie, a potem po godzinie grania w to samo co oglądali stwierdzili, że się nudzą... wielki kutas im w gardło na zamknięcie ryja :>>

Ja się wciągnąłem praktycznie od razu. :brew:

O historię się nie martwiłem, bo była intrygująca od pierwszych zwiastunów i tu się nic nie zmieniło.
Obawiałem się o gameplay, bo urywki, które widziałem wyglądały trochę pokracznie i śmierdziały MGSowymi archaizmami. Ale obawy były niepotrzebne. Rzeczywiście chwiejący się obładowany paczkami bohater wygląda komicznie. Ale w ogóle tego tak nie widzimy gdy w to gramy. A to chyba jest najważniejsze. Ja się wczuwam w te wędrówki, dobór ekwipunku, ilość zabieranego cargo, planowanie trasy, etc.
Wczuwam się też w zostawianie udogodnień innym graczom. Jest to fajne, jeśli postawię gdzieś drabinę, inni gracze mogą ją znaleźć, wykorzystać i podziękować. Tak więc sprzyja to takiej atmosferze zaangażowania w odbudowę świata.

Ja się wkręciłem mocno, mam już blisko 10h na liczniku i w ogóle gra mnie nie nudziła nawet przez chwilę. Wciąż odblokowujemy nowe gadżety, które zmieniają rozgrywkę, właśnie odblokowałem motocykl - podobnie jak w Days Gone gdzie trzeba było kombinować z benzyną, tu trzeba myśleć o ładowaniu baterii itd.

moldar napisał(a):
i będzie bieganie od A do B

prawie każda gra się opiera na na bieganiu od punktu A do punktu B. Nie wiem czemu w Death Stranding ma to być problemem a np. w takim Zelda Boredom in the Wild było mega zaletą. Death Stranding jest bardzo podobne do Zeldy BOTW. Właściwie chyba sporo inspiracji było. Zelda zmuliła mnie po 25h i nigdy do niej nie wróciłem. Zobaczymy jak będzie z DS. Death Stranding przynajmniej wygląda obłędnie i ma ciekawa historię.

Na chwilę obecną są dwie rzeczy, których mogę się czepnąć... brak trybu Photo Mode jest porażką... no i menusy i małe czcionki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 12:56 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12921
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
MechanicalGod napisał(a):

Na chwilę obecną są dwie rzeczy, których mogę się czepnąć... brak trybu Photo Mode jest porażką... no i menusy i małe czcionki.


a myślałem, że znajdzie się jeszcze miejsce na trzecią: Wyciąganie drabiny i czego tam jeszcze gabarytowego z dupy :>> lub jak ktoś woli wyczarowywanie :>> .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 14:26 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
No akurat tak nie ma do końca. Na drabinę jak i inne rzeczy potrzebne jest miejsce, czy to na plecach czy ramionach i normalnie tam leży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 15:17 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12921
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Jakoś nie odniosłem takiego wrażenia hahaha



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Death Stranding
PostNapisane: 9 lis 2019, o 15:31 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3029
Hmm tutaj dziwnie się pojawia, ale aktualnie w grze trzeba mieć wszystko na sobie, nie ma tego w magicznej kieszeni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 lis 2019, o 09:44 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
Jest odwrotnie, w DS nie ma kieszeni bez dna. Nie tylko rozmiar ma znaczenie :>> ale też i waga. I nie trzymasz przedmiotów w dupie. Każdy element ekwipunku zajmuje miejsce i masz kilka możliwości jego niesienia. Nawet możesz o tym decydować, czy mniejsze rzeczy schować do saszetki, czy przedmiot przymocować do biodra, ramienia, czy dźwigać na plecach czy nieść w rękach. No i część ekwipunku możesz mieć przy np. motorze, jeśli się go dorobisz ale to też pewne ryzyko, bo jak stracisz pojazd to tracisz ekwipunek albo towar.

A jeśli chodzi o samą drabinę - jest to drabina składana, mieszcząca się w walizeczce, może trochę futurystyczna :>> Ale nie jest to żadna pieśń przyszłości. Podobne rzeczy istnieją w dzisiejszych czasach, można sobie kupić w Obi czy Castoramie i sprawdzić na sobie czy lepiej nosić w walizce czy w dupie :>>

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 lis 2019, o 15:56 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23785
gadu: 818467
Po 40h grania wciąż jestem bardzo zadowolony z tej gry. Jest niespodziewanie dobra i wciągająca. Oczywiście mechanika poszczególnych misji popada w schemat, który prędzej czy później każdy zauważy, ale co z tego skoro to nie przeszkadza :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
New Topic Post Reply  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę
 Poprzednia strona << 
1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron