PS2HARDCORE

Forum użytkowników PlayStation
Home Page FAQ Team Search
  Zarejestruj
Zaloguj 
Wątki bez odpowiedzi Aktywne wątki  

Usuń ciasteczka

Strefa czasowa: UTC + 1




New Topic Post Reply  [ Posty: 14 ] 
 
Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Farpoint
PostNapisane: 14 cze 2016, o 04:06 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
phpBB [video]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 14 cze 2016, o 12:27 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12956
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
To może być fajne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 18 maja 2017, o 17:52 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
Premiera Farpoint miała miejsce wczoraj. Wraz z grą nadszedł nowy controller VR, nazwany po prostu AIM Controller.
Gadźet ma imitować broń w rękach gracza. Co najważniejsze, na ramie urządzenia umieszczono dwa analogi, przyciski geometryczne, triggery i nawet Share i button spod touchpada. Dzięki takiemu rozwiązaniu można się poruszać w środowisku gry bez odrywania ręki od gnata. Bardzo sprytne i w sumie proste rozwiązanie.
Ci co testowali twierdzą, że sprawdza się znakomicie i podnosi radochę z grania. AIM ma wbudowaną żarówę, sensory ruchu i wibrę.



Farpoint to klasyczny arcadowy FPS. Lecimy na jakąś planetę uratować jakiś naukowców i nawiązujemy walkę z obcymi. Strzelanka jest staroszkolna, rozwalamy obcych o robalowatym wyglądzie, które jak to robale rozpryskują się w akompaniamencie charakterystycznego dźwięku. W grze znalazł się tryb cooperacji online i już chciałem być zachwycony gdy dowiedziałem się, że nie w story. Są tylko specjalne misje dla dwóch graczy. Szkoda. Wolałbym przechodzić fabułę wespół z drugim graczem. Może w końcu się tego doczekamy w VR. Jednak nie tym razem.

Gra zbiera pozytywne opinie i prawdopodobnie warto się nią zainteresować. Szczególnie z uwagi na kontroler, który może nie wygląda atrakcyjnie (jak rura spod zlewu :>> ) ale grając w goglach i tak go nie widzimy tylko w jego miejscu widzimy prawdziwą broń.

Kontroler ma być wspomagany przez inne gry i już zapowiedziano pierwszą (po Farpoint), która również pozwoli nam pomachać rurą z żarówą :>>

Farpoint zamówiłem wczoraj, więc pewnie jutro przyjdzie, zdam relację albo zrobię streama.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 18 maja 2017, o 22:55 
Avatar użytkownika
padołamacz

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3545
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Ile kosztuje taki zestaw gra z gnatem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 19 maja 2017, o 06:22 
Avatar użytkownika
Origami Killer

Dołączył(a): 11 sie 2004, o 15:42
Posty: 7054
Lokalizacja: Katowice
329zł-339zł w zależności od sklepu.

MechanicalGod napisał(a):
Kontroler ma być wspomagany przez inne gry i już zapowiedziano pierwszą (po Farpoint), która również pozwoli nam pomachać rurą z żarówą :>>


Tak dokładnie to 3 gry wspierające:
- Arizona Sunshine,
- The BrookHaven Experiment,
- ROM: Extraction.

Tak szczerze to tylko ten zombie shooter jeszcze ok, o ile wyrzucą te skokowe sterowanie. :brew:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 12:27 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
Pograłem wczoraj 1,5h i oto moje pierwsze wtażenie.

Farpoint jak pisałem wcześniej to oldschoolowy shooterek, developerzy postanowili mu dać trochę głębi i uraczono nas dodatkowo fabułą.

Początek gry jest przez to mało interaktywny. Po prostu oglądamy długie intro z perspektywy uczestnika wydarzeń. Początkowo mi się to podobało ale po kilku minutach zaczęło męczyć. Takie oglądanie trzyma nas w gotowości do grania przez co nie można się odprężyć i skupić tylko na wydarzeniach. Mogli je poprzeplatać jakimś śladowym chociaż gameplayem.
Jest jak jest, później cutscenki są krótsze co lepiej się sprawdza.

Sama fabuła jest póki co banalna i raczej nie spodziewam się ewolucji w lepszą stronę. Cisną mi się skojarzenia z recenzowanym niedawno na łamach PS2HC Unearthing Mars. Początkowo naukowe podejście zamienia się w bajeczkę. Na szczęście w Farpoint to nie przeszkadza a stworki nie są tak kiczowate. Design przeciwników w Farpoint jest raczej monotematyczny jak na ten etap gry. Sceneria przypomina Marsa. Jest dosyć jałowa planeta z niezbyt przyjazną atmosferą.
Poruszamy się w skafandrze z gnatem w łapach. Po piaszczystych i skalnych lokacjach.
Przyznam, że klimacik odwzorowano bardzo dobrze.

Grafika jak na VR jest bardzo dobra. London Heist nadal jest królem ale od teraz na drugim miejscu dumnie zasiada Farpoint. Gra działa płynniutko a mechanika rozgrywki została uproszczona do minimum.

Mamy trzy rodzaje sterowania (z AIM Controller):
1. Bez obracania:
- po wychyleniu analoga na gnacie do przodu postać idzie w stronę w którą patrzymy (domyślne sterowanie), co kompletnie się nie sprawdza przy graniu w pozycji siedzącej z oczywistych względów.
2. Obrót skokowy
- tutaj obracanie się jest skokowe, postać obraca się o wybrany w menu kąt.
3. Płynne obracanie:
- preferowany przeze mnie styl sterowania jak we wszystkich fps. Prędość obracania można sobie zdefiniować. No i sprawdza się na siedząco :>>

Najfajniejszą rzeczą w Farpoint nie jest ani grafika, ani cutscenki VR a właśnie gameplay.
Początkowy niesmak wywołany banalnym designem wrogów przechodzi gdy zaczniemy do nich strzelać. Precyzja celowania jest super, wczuwa jest taka, że mierząc z broni zamykałem jedno oko :>>

Zabijanie robali a konkretnie to jak się rozpryskują jest zajebiste. Mimo, że póki co gra jest prosta to eliminacja wrogów jest satysfakcjonująca i jak dłużej się nie pojawiają nasz karabin zaczyna za nimi tęsknić :>>

Ładna, wciągająca, z super strzelaniem gra VR.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 12:40 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3073
Widziałem dzisiaj w saturnie, myślałem kupić, ale jest trochę zaległości. Jest efekt wow jak w grze widzimy karabin? Słyszałem, że zmiana broni to ruch za plecy.



PS. Jest szansa pożyczyć :brew:?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 13:07 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
Tak, jest Wow, zwłaszcza gdy zaczynamy gun oglądać w dłoniach. Ale szybko się do tego przyzwyczajamy i robi się normalne.
Strasznie podoba mi się samo strzelanie z tego gnata, jest mega naturalne wrażenie. Nie wiem czy to zasługa gry czy gadżetu ale zabawa jest przednia.

Pożyczyć to mogę grę. Z zasady nie pożyczam kontrollerów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 13:23 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 16 mar 2005, o 12:24
Posty: 3073
No ja w sumie też :>>

Trzeba poczekać czy będzie więcej gier na ten kontroler, w końcu jakaś szansa na lepsze granie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 14:37 
Avatar użytkownika
padołamacz

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3545
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
A coś więcej o samym gnacie? Jak z jakością, solidnością wykonania? Nie ma wrażenia że po roku grania będzie jak z padem do n64? :>> I jak z wagą? Nie chodzi nawet o cyferkę tylko czy czuć to w ogóle w łapach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 20 maja 2017, o 14:39 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
W zasadzie cena zestawu jest atrakcyjna. DualShock4 kosztuje 250zł. Tu mamy oficjalny kontroler z wszystkimi podstawowymi funkcjami DS4 + gra więc nie jest źle.

Loco - wieczorkiem założę nowy temat o nim i zronię mini reckę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 23 maja 2017, o 12:10 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
phpBB [video]


Wygląda na to, że Farpoint radzi sobie bardzo dobrze. Świetny znak, wreszcie gry VR wybijają się.



Z drugiej strony pierwsze miejsce Injustice 2 załamuje :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 23 maja 2017, o 18:45 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
Pisałem, że gra jest łatwa... no więc poziom trudności rośnie. Dotarłem do momentu gdzie już jest dosyć ciężko. Bydła od groma i do tego odporne. :smiech2: Farpoint jednak nie będzie taką sielankową strzwlanką, którą się przechodzi na luzie :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Farpoint
PostNapisane: 27 cze 2017, o 16:31 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23835
gadu: 818467
To się nazywa update. Farpoint otrzymał aktualizację rozszerzającą zawartość gry.



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
New Topic Post Reply  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron