PS2HARDCORE

Forum użytkowników PlayStation
Home Page FAQ Team Search
  Zarejestruj
Zaloguj 
Wątki bez odpowiedzi Aktywne wątki  

Usuń ciasteczka

Strefa czasowa: UTC + 1




New Topic Post Reply  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę
 Poprzednia strona << 
1, 2, 3, 4
 
Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 sty 2013, o 19:38 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
MechanicalGod napisał(a):
może oczekiwali czegoś więcej, gra jest po prostu sequelem i tyle. Cholernie dobrym sequelem, ale nic ponad to ;D


w dupie mam czego oczekiwali. Jeżeli oczekiwali czegoś innego, to nie oczekiwali Hitmana. Nie wyobrażam sobie jak można byłoby zrobic tą grę lepiej w tej konwenscji. Historia, adreanlinika, grafika, klimat wszystko jest świetnie wywarzone. Btw; co rozmiesz poprzez słowo "więcej"? Czego więcej można chcieć od tej serii?. Wkleić ją w świat "sandboxa"?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 19:41 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
sam schemat rozgrywki jest jak najbardziej OK. poprawiać można detale. Lepsze AI, bardziej ludzkie zachowania, lepsze animacje itp. Reszta może zostać dla mnie taka jaka jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 19:52 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Animacje są ok. AI też jest OK. Ta gra musi być schematyczna, a gracz musi iść na ten kompromis. Inaczej ci, którzy marudzą na monotonnie tej gry wogóle by nie ruszyli się z miejsca gdyby postaci chodziły i zachowywały sie losowo, a o to pewnie chodzi. Gra podzielona jest na segmenty swoistego rodzaju checkpointy od których odopalane są sekwencje. Zawsze tak samo, dzięki czemu można nauczyć sie na pamięć jak przechodzić poszczególne jej fragmenty, na różne spsoby. Właśnie to jest jej siłą. Jak powiedzial mój koleś. "Najlepszy rodzaj gier, bo na początku oszałamiajaco trudna, po okiełznaniu możliwa do nauki. Za któryms razem przechodzi się ją płynnie z ciarami na garbie".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 20:10 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
no tak, to jest wpisane w schemat rozgrywki, który pisałem nie powinien się specjalnie zmieniać.

ale brakuje takich ludzkich zachowań jak w MGS u kolesi, w Hitman jest tego namiastka, ale zdecydowanie za mało.
np. w MGS jak strażnik napotyka drugiego śpiącego, to go budzi i ten wraca do obiegu, jeśli strażnik zostanie czymś zaalarmowany, jeśli ma radio informuje "bazę" - tutaj też to jest, ale jak za chwilę ten typ się nie odezwie jest zero reakcji ze strony "bazy". Czy też strażnik zachwycający się świerszczykiem :>> Brakuje mi też znanych z MGS3/4 i Splinter Cell możliwości ukrywania się w mroku i hałasowania stukaniem w ścianę.
To są drobnostki, które pewnie będą rozwijane w kolejnej części.

Za to to czego nie było u konkurencji - pozorowanie wypadku to jest zajebisty pomysł i chwała autorom za to. Liczę na więcej takich mozliwości w kolejnych częściach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 20:39 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Mechanical God napisał(a):
]ale brakuje takich ludzkich zachowań jak w MGS u kolesi, w Hitman jest tego namiastka, ale zdecydowanie za mało.


Jest tego wystarczajaco, by gra była trudna. A co do ludzkich zachowań :>> W żadnej innej grze nie czułem ich aż tyle jak tutaj. Te dialogi, scenki sytuacyjne itd. Jedyne co się rzuca w oczy po dłuższym czasie grania, to to, że jak np: goście usłyszą jakiś hałas idzie zawsze jeden. Oczywiście skrzętnie to wykorzystuję, ale jakby szło dwóch gra byłaby momentami hardkorowo trudna i tak wydaje się, że jest. Jednak gdy się tak zastanowić to tylko przy cichych dżwiękach jak rzucenie czegoś idzie jeden, chociaż słyszy to wielu. Zawsze jeden wysyła drugiego. Jednak gdy jest mocnijesze pierdonięcia. Podrzucenie ładunku wybuchowego gdzieś w rogu lub z tłumika strzał w coś np: w wentylator to idą wszyscy w pobliżu. Przypierdalanie się do tej gry to szukanie dziury w całym. Jak pisałem tej gry nie dało się znacząco lepiej zrobić. Można dorzucać tylko gadżety. Ja zamiast pukania w ścianę jeżeli nie mam czym rzucać to albo lekko w przykucu podbiegnę, albo strzelę z tłumika w jakąś rzecz. Mogliby jednak przy ścianie dać zwykły sampl gwizdania. Nie musilioby nawet robić animacji pukania w ścianę :>> .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 21:23 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Dla mnie zachowania ludków w Hitmanie są zajebiste. Animacja też. Idzie sobie policjant wysłany na przeszpiegi i zachowuje się bardzo naturalnie. Tu się wychyli, tam obejrzy przez ramię. Czasami na filmikach sam Hitman idzie jakby lekko w powietrzu i ewentualnie tu bym się czepił ale też na siłę. Wygląd postaci jest świetny, to już i tak jest etap wizualizacji gry który jest dla mnie wystarczający. Tzn. taki, w którym mogę bez problemu wsiąknąć w klimat i wyobrazić sobie jakbym grał w film. Oczywiście miło jest pograć w Uncharted i zrywać kask z plecami ale tu nie jest dużo gorzej. Przy okazji mam wrażenie że twórcy inspirowali się grafiką w Uncharted. Miejscami mam odczucie 'już to gdzieś widziałem". Np. etap w deszczu na dachach, oświetlonych z helikoptera - prawie identycznie pod względem kolorystyki i gry świateł to było zrobione w końcówce UDF. Wracając do postaci. Ich naturalność potęgują zajebiste teksty. Siedzę schowany za węgłem a obok stoi dwóch psów i jeden gada do drugiego "co to za gość, biega po dachach, ucieka przed policją, co to w ogóle kurwa jest?" i papa mi się śmieje. Cieszy porządna polonizacja czyli wulgaryzmy a nie jakieś "kurna" czy podobne kwiatki.

Ofkoz mogłoby być lepiej i też przeszkadzają mi niedoróbki, ale to są pierdoły które nie mają wpływu na odbiór gry. Tzn. byłoby lepiej gdyby to było poprawione, ale nie jest gorzej że tego nie ma :>> zachowania w MGSie były częstokroć ciekawe ale nie powiedziałbym że w Hitmanie jest gorzej. Jest inaczej. Tak jak pisał McG byłby to szpil nie do przejścia gdyby zrobić losowe zachowania typów. A tak jest jak jest, ale gra premiuje za powtórki. Za pierwszym razem graniczy z cudem przejść niezauważenie, ale potem w miarę poznawania poziomu można wykręcać takie akcje że ciary przechodzą. I na końcu to uczucie które tak lubię w grach. Poznanie poziomu od a do z, od podszewki, znajomość wszystkich ruchów - ofkoz jest to okupione wieloma restartami, no i gra musi być dobra żeby się chciało, bo po chuj poznawać od podszewki crapa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 2 sty 2013, o 21:39 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Ja też kilkakrotnie poprostu histerycznie brechtałem sie z tekstów:
Spoiler: pokaż
Ostatnio z filmiku jak Dexter przesłuchwał Hitmana. Jak wziął wkurwiony na ślepo tą gumową klapkę do pieszczot SM i tekst do szeryfa typu "co to jest? Ty chory skurwielu!!!". :>>
. Zaraz znów wskakuję do gry. Jestem przed apartamentowcem Blackwater. Zapowiada się ciężka przeprawa. Już wczoraj kilkakrotnie podchodziłem do tej misji i nic nie wymyśliłem :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sty 2013, o 00:07 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
wcale bym nie chciał by kolesie chodzili losowo wybranymi ścieżkami :>> wymagałoby to przebudowania całego gameplayu, a tego przecież nie chcemy :>> poznawanie ścieżek strażników już w sumie wpisało się w ten gatunek i dla mnie przynajmniej jest to część zabawy i wcale nie chce by ktoś mi to zabierał :szlug:

Rozmawiamy czysto teoretycznie o ewentualnych ulepszeniach. Teksty, rozmówki przez telefon wszystko jest świetne i cholernie dodaje naturalności postaciom, ale nijak odnosi się do samego gameplayu. Tak czy siak gierka jest świetna i w tej generacji najlepsza w tym gatunku.

Co do tekstów - jest tego sporo np:
Spoiler: pokaż
Stojąc na gzymsie obserwujemy kolesia stojącego przy oknie. Gada z lekarzem, od którego dowiaduje się, że jednak to nic poważnego, nie ma raka prostaty. Odkłada słuchawkę ciesząc się, że będzie żył... poczym hitman wyrzuca go z okna :>>

Warto też posłuchać co mają do powiedzenia kolesie, którzy są wysłani by naprawić coś co zepsujemy - autorzy gry doskonale wiedzieli, że będziemy się w pobliżu czaić i będziemy słyszeć co brzęczą pod nosem.
Jest tego sporo, z wczoraj - rozbawiło mnie coś takiego:

Zepsułem jakąś skrzynkę od alarmu przeciwpożarowego, przyszedł koleś by to naprawić, zagląda do skrzynki i wali tekst:
"O kurwa ile kabli!" :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sty 2013, o 09:01 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Mi niż gameplay bardziej odpowiada określenie miodność :>> i jak o mnie chodzi to teksty postaci wpływają na ten element bez dwóch zdań


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sty 2013, o 10:47 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
ale to nie są synonimy :>>
gameplay to czysto techniczne określenie tego co robimy w grze i na jakim poziomie jest to wykonane
miodność - to ogólny odbiór gry jako całokształt. czyli teksty dodają miodności, ale nie ulepszają gameplayu. :>>

Jestem właśnie w misji gdzie pojawiają się Święte :>> Całkiem fajna lokacja :brew:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sty 2013, o 11:49 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Wiem że to nie są synonimy. Gameplay jest bardziej bezduszny :>>
Dla pececiarza miodnością może być np. liczba klatek animacji w 3dmarku hahaha


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 3 sty 2013, o 16:58 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
loco napisał(a):
Dla pececiarza miodnością może być np. liczba klatek animacji w 3dmarku hahaha

co potwierdza zresztą ten modny ostatnio trend wśród pececiarzy, że konsole opóźniają rozwój gier hahaha
najśmieszniejsze, że często chodzi o 3dmarka na jakimś tam wirtualnym kompie kolegi, którego nikt nie zna :smiech2:


początek misji ze świętymi nieco mi się nie spodobał... :|
wiem, że tej gry trzeba uczyć się na pamięć, ale lubię mieć świadomość, że jeśli jesteś na prawdę dobry, możesz przejść lokację bez restartu. Tutaj się nie dało...
Spoiler: pokaż
na samym początku po wybuchu gdy wydostajemy się ze zniszczonego pokoju hotelowego i pojawiają się Święte niestety trzeba wiedzieć wcześniej co się stanie, inaczej misja robi się nie do zrobienia po cichu.
okazuje się, że trzeba opuścić to pomieszczenie jak najszybciej, bo jeśli się w nim postanowisz schować, przyjdą przeciwnicy i będą stać tak rozstawieni, że ni chu chu zlikwidować ich z cichacza. Co najgorsze tkwią w tym pomieszczeniu i nawet nie drgną. By przejść misję po cichu, trzeba natychmiast opuścić ten pokój i pobiec korytarzem i schować się w śmietniku :>>


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 6 sty 2013, o 11:41 
Avatar użytkownika
CHAMPION

Dołączył(a): 31 lip 2004, o 19:41
Posty: 23857
gadu: 818467
Hitman skończony. Świetna gra! Jak każda dobra gra wywołuje to poczucie straty po ukończeniu :>> Za drugim razem już nie będzie tak fajna, ale na pewno dam jej kolejną szansę. Ale raczej nie od razu. Wczoraj próbowałem maksować, ale poczułem znużenie tą grą - co za dużo to nie zdrowo :>> Sprawdziłem dla odmiany KONTRAKTY. Bardzo fajny pomysł z tworzeniem własnych zleceń - szkoda tylko, że nie ma się większego wpływu na kształt misji.
Czekam niecierpliwie na Hitman: Trilogy. :brew:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 sty 2013, o 16:33 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:00
Posty: 9665
Lokalizacja: World
gadu: 1480025

:D

Elektryk :>>
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 14 mar 2013, o 22:03 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:00
Posty: 9665
Lokalizacja: World
gadu: 1480025


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 maja 2013, o 14:37 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:00
Posty: 9665
Lokalizacja: World
gadu: 1480025
Hitmana Rozgrzeszenie to moja gra 2012 roku, nie wypadało nie zrobić platynki :szlug: Bawiłem się wyśmienicie!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 maja 2013, o 11:30 
Avatar użytkownika
Patapon

Dołączył(a): 14 paź 2005, o 18:52
Posty: 3245
Ja gram teraz. Gra wymiata pod każdym względem. Muza, udźwiękowienie, teksty, miejscówki, klimat, gameplay, grafika (technicznie i wizualnie jest świetnie). Też gdzieś widziałem jakieś stękanie na tą grę - poważnie nie wiem czego ktoś szuka w grach jak dla niego ten Hitman nie jest dobry.
Gram na hardzie i z tym, ze po restarcie checkopinta odradzają się typy za plecami jest mega wałek.. Na chuj te checkpointy wtedy? Szczególnie, że przeważnie jest jeden na całą misję (etap misji). Oczywiście gram tak, żeby nikt się nie zorientował, że byłem w okolicy :]

EDIT
"checkopinta" :smiech2:
8h i szósta misja :>> i mam wrażenie, że dopiero niedawno zacząłem grać, genialna gra, wciąga jak odkurzacz (a rzadko teraz tak miewam z grami).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 17:57 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Jakś czas temu kupiłem tę grę drugi raz. Tym razem za grosze z PStore. Postanowiłem, że wymaksuję sobie tę zacną giereczkę i zrobię platynę. Było blisko. Zostały mi bodajże dwa trofea, aż nagle spierdolił mi sie save :| . Ja pierdole, pierwszy raz w historii, zjebał mi się save. Data corrupted i chuj w maśle. Trzeba grać od nowa. Zacznę na easy, bo nie będę już miał siły grać tego 3-ci raz na najwyższym poziomie trudności jak do tej pory :/ .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 18:05 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Skonczyles na puryscie? Gratulacje, mi zabraklo cierpliwosci na tyle powtorek i w polowie gry zszedlem nizej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 18:10 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
loco napisał(a):
Skonczyles na puryscie? Gratulacje, mi zabraklo cierpliwosci na tyle powtorek i w polowie gry zszedlem nizej.


Przeszedłem. Gra była tak zajebista, że nie było wyboru :>> Btw; na najwyższym poziomie jest ultra realistycznie. Tam nawet wymiany ognia na Rambo kończą się szybkim zgonem :>> , po utarcie save dam sobie jednak spokój z tym poziomem trudności i spróbuję wbić plati :>> .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 18:26 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
To jestes dobry. Ja bym moze dal rade gdybym wczesniej gral na nizszym i wiedzial mniej wiecej jak to przechodzic ale zaczynalem od purysty i po prostu za duzo rqzy juz sie wkurwilem.
Na rambo? Nawet tak nie probowalem grac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 18:48 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
Uwierz mi zaczynać poziom 50 razy to betka. Najgorzej jak pod koniec spierdolisz. Generalnie tej gry można nauczyć się na pamięć z jednej trony to wada, z drugiej to zaleta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 19:15 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
Ja to widze tak. Ta gra w miare babolenia i przechodzenia kolejnej proby staje sie coraz lepsza. Doskonalimy nasza sciezke by koniec koncow grac w to jak w film. Na tym polega naczelna zaleta tej gry, w pelni jednak dostrzegalna wedlug mnie tylko na najwyzszym poziomie trudnosci, gdzie gra staje sie niemal symulatorem platnego zabojcy.
Mnie wykonczylo rozkminianie knyfow majac zero pomocy, musialem zejsc nizej i teraz zrobiles mi smaka na probe z purysta ale gralem w to juz dawno i znow moglbyn sie na czyns zaciac :>> tylko ze ja zawsze staram sie po cichu i nawet nie probuje na jana biec


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 20:40 
Avatar użytkownika
Size Matters

Dołączył(a): 2 sie 2004, o 13:41
Posty: 12980
Lokalizacja: z zajebistego Szczecina
To jest to zboczenie, któremu też ulegam. tzn; że jak gra pozwala grać po cichu to gram po cichu za wszelka cenę, pzobawiając się farajdy mordowania na Rambo, bo nie ma jak czasami to uczucie "wpadającego szybkiego Billa do baru". :>> . W Hitmanie też gram po cichu i tylko cele, ale jak już coś źle poszło to testowałem i Rambo, ale to za drugim razem jak już poznałem poziom lub zaliczalem wyzwania. Np; w ostatnim Splinter Cell BlackList (polecam) mogłeś przejść grę na dwa sposoby. Po cichu i na wydrę. Ja mając wybór starałem sie przejść po cichu i przez to czlowiek pozbawia się frajdy rozpierdolu, wymiany ognia zza węgła itd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 25 paź 2015, o 21:10 
Avatar użytkownika
murderdoll

Dołączył(a): 5 sie 2004, o 23:56
Posty: 3561
Lokalizacja: pyrlandia
gadu: 0
W ogolnym rozumieniu masz racje ale akurat Hitman mi nie pasuje na prowadzenie otwartego ognia, ani mi to nie pasuje do postaci glownego bohatera ani nie byloby to wiarygodne w grze ktora jest gra na powaznie (jeden na wszystkich to tylko w Commando). Gdyby ND zdecydowalo sie nagle zaimplementowac w Uncharted tryb opcjonalnego skradania pelna geba, to mozna by grac tak i tak z rowna wkreta. Ale Numer 47 od zawsze a konkretnie od czesci drugiej bo w jedynke nie gralem kojarzyl mi sie z cichym dzialaniem, gdzie szczytem profesjonalizmu bylo zabicie tylko glownego celu i nikogo innego, zreszta takie postepowanie bylo najwyzej punktowane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szukaj:
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
New Topic Post Reply  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę
 Poprzednia strona << 
1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron